DSW gebruikt verschillende cookies

Door alle cookies te accepteren kunt u de website makkelijker gebruiken, vindt u sneller wat u zoekt en ziet u meer relevante informatie. Daarnaast kunnen wij problemen makkelijker signaleren. U kunt uw cookie instellingen altijd later aanpassen via ons cookiebeleid.

Zelf cookies instellen

Juun Hazejager Klantadviseur

  • Vakantieland Italië
  • Favoriete boek Geschiedenis van China
  • Eten Chinees en Indonesisch

Wie ben ik en wat doe ik?

Ik ben Juun en ik ben sinds een paar maanden aan het werk op de klantenservice van DSW. Ik heb net mijn bachelor bestuurskunde gehaald. Omdat ik nog even niet wilde beginnen aan mijn master ben ik op zoek gegaan naar een leuke baan. Via Young Capital ben ik bij DSW terecht gekomen. Ik gaf aan dat ik op zoek was naar een sociale werkgever, en niet veel later solliciteerde ik bij DSW. Een keuze waar ik tot nu toe geen spijt van heb gehad. In het verleden heb ik bij een slagerij en in de logistiek gewerkt. Op die laatste plek miste ik vooral positief contact met klanten. Gelukkig is dat bij DSW heel anders. De collega’s in mijn team zijn ontzettend leuk. Daarnaast is het ook heel divers. Je hebt mensen die al vele jaren bij DSW werken, studenten die het naast hun studie doen en net afgestudeerden die aan het begin van hun loopbaan staan. Het is een hele fijne club mensen. Zo sprak ik met iemand over mijn lievelingsthee en die stond de volgende dag gewoon op mijn bureau. Het zijn dit soort kleine dingen die ervoor zorgen dat je je snel thuis voelt bij DSW.

Het werk brengt veel voldoening

Het werk als klantadviseur bevalt me ook heel erg goed. Het fijne aan dit werk is dat het erg afwisselend is. Mensen bellen op met de meest uiteenlopende vragen. Soms duren gesprekken heel kort en op andere momenten moet je juist veel uitzoeken voor iemand. Zo’n gesprek kan dan alle kanten opgaan. Zo kan iemand bellen met een vraag over de huisarts maar naarmate het gesprek vordert wil iemand ook nog van alles weten over de vergoeding van fysiotherapie. Gelukkig krijg je bij DSW de tijd en ruimte om iedereen goed te helpen. Er wordt niet met targets gewerkt. En ook als gesprekken wat langer duren dan is dat geen enkel probleem. Je merkt dat verzekerden het ook erg waarderen dat je de tijd voor ze kan nemen. Zo krijg ik vaak een bedankje voor de hulp die ik heb kunnen bieden. Dit zorgt ervoor dat ik veel voldoening uit het werk haal.

“Voordat ik bij DSW ging werken had ik best wel een vooroordeel over zorgverzekeringen”

In mijn korte tijd bij DSW heb ik al veel geleerd. Ik moet eerlijk bekennen dat, voordat ik bij DSW ging werken, ik best wel een vooroordeel over zorgverzekeringen had. Ik dacht altijd dat het bedrijven waren die zo min mogelijk wilden vergoeden en vooral zoveel mogelijk winst wilden maken. Nu ik meer afweet van het zorgstelsel in Nederland en specifiek DSW als zorgverzekeraar ben ik hier wel op teruggekomen. Er zijn in Nederland ontzettend veel mensen die zorg nodig hebben. We kunnen dit betalen omdat de mensen die geen zorg nodig hebben ook maandelijks premie betalen. Op deze manier zorgt iedereen voor elkaar. Het collectieve hiervan spreekt mij erg aan.

Meer over Juun

In mijn vrije tijd ga ik graag op stap met vrienden. Zeker nu het zulk lekker weer is kan ik hier erg van genieten. Een middag in het park met lekker eten en drinken vind ik fantastisch. Daarnaast reis ik graag. Italië is mijn favoriete bestemming. Ik kan geen genoeg krijgen van het eten de cultuur en het mediterrane leven.

Meer weten over werken bij DSW?

Bekijk onze blogposts

Naar boven