DSW gebruikt cookies

Wij (en derde partijen) gebruiken de cookies om de website te verbeteren en u gerichte informatie te bieden. Als u alle cookies accepteert, geeft u naast de verplichte functionele cookies toestemming voor het plaatsen van analytische cookies en volg cookies.

  • Analytische cookies: meten het gebruik van de website, om de gebruikerservaring te verbeteren en problemen te signaleren.
  • Volg cookies: meten uw internetgedrag en voorkeuren, zodat we gerichte informatie op onze website kunnen aanbieden. Deze cookies kunnen ook op andere websites gebruikt worden.

U kunt uw cookie instellingen altijd later aanpassen via ons cookiebeleid.

Instellen

DSW ook in 2022 Klantvriendelijkste Verzekeraar van Nederland

Uit het grootste onafhankelijke consumentenonderzoek in Nederland, uitgevoerd door MarketResponse, blijkt dat DSW de klantvriendelijkste verzekeraar is. 

dinsdag 24 mei 2022

DSW is dit jaar uitgeroepen tot klantvriendelijkste verzekeraar van Nederland! Dat blijkt uit het grootste onafhankelijke consumentenonderzoek in Nederland, uitgevoerd door MarketResponse. Klanten beoordelen de klantvriendelijkheid van DSW gemiddeld met een 7,95. Daarmee staan we ook dit jaar weer in de top 10 van klantvriendelijkste bedrijven van Nederland.

DSW denkt met verzekerde mee

Verzekerden spreken in het onderzoek positief over DSW: “Ze hebben een hele goede klantenservice. Betaalbare premies. Ze zijn snel met uitbetalen. Denken met je mee. Gewoon een no nonsens bedrijf.” Een ander vertelt: “Gewoon goed dat je altijd duidelijk antwoord krijgt en dat ze heel snel zijn met het terugbetalen van een factuur die jij hebt betaald.”

Klantvriendelijkheid

MarketResponse doet al vijftien jaar onderzoek naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. In het eigen consumentenpanel krijgen klanten het hele jaar door per branche de vraag waar men klant is en wat voor rapportcijfer ze aan dat bedrijf zouden geven. Bij een hoge score vraagt het onderzoeksbureau waardoor die beoordeling zo hoog is. Die antwoorden vormen de basis van de gouden regels en de beoordeling van alle bedrijven: zo is het belangrijk om de klant niet onnodig lastig te vallen, moet een organisatie oprecht betrokken zijn bij de klant en oog hebben voor mens en maatschappij.

Medewerkers zijn betrokken

We zijn trots dat DSW nog altijd één van de meest klantvriendelijke bedrijven van Nederland is. Omdat de waarnemingen die aan deze uitslag ten grondslag liggen ook tijdens het thuiswerken in de coronaperiode hebben plaatsgevonden, zijn we extra trots om bevestigd te zien dat DSW nog altijd één van de meest klantvriendelijke bedrijven van Nederland is.

Naar boven